tiistai 13. marraskuuta 2012

Pilot

Niin monesti kuin oon kirjoittanutkin blogia, oon aina jossain vaiheessa ne hylännyt ja kirjoittaminen on tuntunut enemmänkin velvollisuudelta kuin itseäni varten kirjoittamiselta. Nyt on taas motivaatio blogin kirjoittamisen suhteen korkealla ja katsotaan jos tällä kertaa paineiden ottamisen sijaan löytäisin sopivan sävelen tämän blogin päivitystahdissa.

Blogissani tulen siis puhumaan elämästäni, muodista, löydöistäni, ruuasta ja kaikesta maan ja taivaan välillä. Jos blogille pitäisi löytää kategoria, niin kyllä se lifestyleblogi olisi osuvin kategoria. Eipäs enempää sen turhempia jaaritteluja vaan voisin tässä ensimmäisen postauksen kunniaksi kertoa vähän itsestäni, jotta opitte mua vähän tuntemaan.

# 1 Olen tällä hetkellä vaihdossa Brasiliassa, minkä takia elämäni on normaalia vauhdikkaampaa ja hyvin rentoa juuri nyt. Vaikka tulenkin ehkä Brasiliasta jotain mainitsemaan, tämä ei ole vaihtariblogi. Suomenkielen käytön vähyyden takia voi blogistani löytyä jotain hassuhkoja kielivirheitä, antakaa ne anteeksi ! Yli neljään kuukauteenhan en ole arkisin puhunut muuta kuin englantia & portugalia, joka vaikeuttaa oikeiden sanojen löytämistä. Suomea tulee puhuttua vain skypetellessä perheen & ystävien kanssa noin kerran viikossa , kahdessa.

#2 Saatan vaikuttaa ujolta, kun olen minulle "einiin tuttujen" ihmisten seurassa, mutta kun olen ystävieni kanssa ... Hih, eipäs siitä sen enempää (:

#3 Olen totaalisen rakastunut kynsitaiteeseen ja täällä blogissa tullaankin varmaan useampaan otteeseen näkemään uusimpia luomuksiani.


# 4 Vihaan kahvia. Se maistuu niin pahalta, että tuskin koskaan tulen oppimaan sitä juomaan. Mutta koska olen pärjännyt tähän asti ( aamuväsymyksestäni huolimatta ) ilman kahvia, tulen varmasti jatkossakin pärjäämään. Silti hassua on, että kaikessa muussa muodossa tykkään kahvin mausta esim. nyt löysin uuden rakkauteni; cappuccinon makuista kermatoffeeta !

# 5 Olen materialisti ja herätysostoksia tulee tehtyä tuon tuostakin. Suurimpia himoja minussa herättää : asusteet ( korut, huivit.. ) , kengät, vaatteet, kosmetiikka ja sisustuskalusteet. Kun näen jotain mitä oikeasti haluan, mieleni ei anna rauhaa ennenkuin olen sen kotiuttanut.

# 6 Vihaan & rakastan talvea. En olisi ikinä uskonut sanovani tätä, mutta pieni osa minussa ikävöi näiden helteiden keskellä Suomen talvea ja kylmiä säitä. Ei en ikävöi loskakelejä vaan itseasiassa pelkästään talvi&syksyasusteiden käyttöä.( Mielessäni on tuhansia ideoita, miten yhdistää erilaisia asukokonaisuuksia ja en millään malttaisi odottaa ensi syksyyn.. ) Mutta ei , en valita, sillä niin kauan kuin muistan olen unelmoinut asuvani etelässä, jossa on vuoden ympäri yli 20 astetta lämmintä. Ikävöin myös sitä joulunajan tunnelmallisuutta ( kynttilöitä , kuumaa kaakaota& glögiä, viltin alle käpertymistä ja hyvään kirjaan uppoutumista)

# 7 Ennen minulla oli hyvin huono itsetunto ja vihasin sitä mitä näin peilistä. Nyt olen vasta vähän aikaa sitten oppinut hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. En voi olla täydellinen ja minulla on vain yksi elämä elettävänä, joten miksi elää haluten olla joku muu ? Sensijaan pitää tyytyä siihen mitä on  ja elää täysillä. Jos en itse pysty hyväksymään itseäni sellaisena kuin olen miten kukaan muukaan pystyy ? Muut saman ongelman kanssa kamppailijat yrittäkää keskittää ajatuksenne niihin asioihin, joissa itsessäsi tykkäät ja puolestaan katsoa niitä asioita, joista et itsessäsi niin tykkää eri kulmasta. Joskus jokin asia, josta et tykkää onkin juuri se mikä tekee sinusta niin ainutlaatuisen.


Enpäs viitsi tehdä nyt ensimmäisestä postauksesta tämän pitempää! 

Tähän loppuun pitää vielä sanoa, että jos teillä on jotain kysyttävää & ehdotuksia niin kuuntelen&vastaan mielelläni (:

                                                          Beijos, Siru Toisesta blogistani päälle jumittunut tapa lopettaa postaus. Suomennettuna : suukkoja



2 kommenttia:

  1. Oot tosi kaunis ja ihania kuvia! :)

    ♥:hyppysellinenkauneutta.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, piristit päivääni :) Ja käympäs kurkkaamassa ->

      Poista